Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Baron Ereksjon [05.03.06]


Baron Ereksjon

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

De ble produsert fra 1969 til 1985. Det har ikke blitt laget noen reissue. Selv har jeg en '74 Goldtop som tydeligvis INGEN vil kjøpe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mesaen låter fantastisk.

Tar lang tid å lære seg ordentlig hvordan den skal stilles inn da det er utall knotter som kan vris på pluss at alle har push/pull mulighet.

Jeg har ikke lært meg det helt selv enda, men har fått en lyd jeg er veldig fornøyd med.

Dog er den en liten smule tam, men det skyldes slitte sluttrinnrør som jeg ikke har fått skiftet enda.

Den har overraskende bra cleanlyd også, men dessverre er det vanskelig å få en syngende fin leadlyd og super cleanlyd samtidig pga. delt EQ og at på lead-kanalen brukes treble-kontrolleren delvis til å kontrollere gain med.

Uansett har jeg muligens en veldig god deal på en Roland JC120 som da vil brukes til clean. Må bare skaffe en liten burk for å skifte mellom ampene.

Men! Selve lyden er knalldigg i den, den er det absolutt ingenting å si på!

Kjempefornøyd.

(Til informasjon, en Mark IV-Combo koster ny rundt 25k)

Endret av Baron Ereksjon
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

jævla fint, det må jeg si..

jeg tror faktisk jeg har en som du skreiv "Akustisk nylonstrenger, en gammel Ibanez Andorra." jeg fant en i kjelleren, men er ikke sikker enda. je g har bilde av den, men vet ikke helt hvordan man legger du bilder :oops: er någså ny her..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.