Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

DIY Guitar Shop (UK) - erfaringer?


Anbefalte innlegg

Utfra bildene og vareutvalget ser dette ut som typisk kinesiske "bulk" produkter. Du får vel omtrent det samme på e-bay for en rimeligere penge.

Vel, det er inntrykket mitt da. Hvis noen gidder å selge så kjip hardware som en del av det de har er, så sier det nok litt om maks-kvaliteten på "trevarene" også og bildene ser ikke så lovende ut. Se på bildene av halsene de selger f.eks - de formelig skriker dårlig treverk.

tnm004_comp.jpg

Min erfaring er at man likegodt kan koste på seg noen kroner ekstra og kjøpe kjent kvalitet fremfor å handle billig-deler som ofte skuffer veldig i praksis.

MightyMite, All-Parts, Warmoth osv, osv - da vet du hva du får om ikke annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er faktisk imponert over de "S-style" halsene jeg har kjøpt fra Kina på eBay. Både treverk og båndjobb virker veldig bra på dem.

Men jeg har også kjøpt en Jackson-style hals til tilsvarende pris som er mer "sloppy" i gjennomføringen.

Så, ja det er en større risiko å kjøpe fra ikke-anerkjente leverandører...

For øvrig ser jeg jo at Thomann også selger noen få kits, og de ser ikke så bra ut. Og de er jo en stor leverandør.

Nå kan det se ut som det ordner seg med et annet utgangspunkt for mitt DIY-prosjekt, så jeg trenger ikke egentlig dette nå. Men jeg er alltid på jakt etter ting som koster lite og kanskje gir valuta for pengene. Det er jo derfor jeg spør. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.