Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Tips til sang som er delvis innspillt!


Anbefalte innlegg

Hei, her om dagen så koblet jeg min boss gt-10 inn til pcen min og tok og bare lagde en sang.

Det jeg lurer på om dere kan komme med tips til denne sangen, forslag til bedre lyd? Har rett og slett bare spilt inn dette uten noen slag effekter fra cubase 5. Eller er lyden bra?

PS! Dette er ikke for og spre sangen, sangen er laget på en dag da jeg satt og lekte meg med cubase.

Mvh

Edgar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser gutta vil at du skal bruke klikk. Det er ikke alltid det blir bedre, og jeg har opplevd mange som har gitt opp nettopp det.

Dette er absolutt ikke det værste jeg har hørt, men det blir litt feil å kalle dette en låt. Etter mine ører er dette en fin intro

til en pop-låt. Så låten kan fint inneholde dette temaet på versjet, men om du tenker refreng ser jeg for meg noe som løfter det hele musikalsk.

Dette er ikke ment som negativ kritikk, men heller som positiv oppmuntring til å dra dette videre.

Jeg skulle gjerne ønske tilbakemelding på dette svaret, rett og slett for å vite om dette tok motet fra deg eller om du får guts til å dra det videre.

Fordi det var det siste det var ment som :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.