Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Fender hot rod deville 212 med pedalbrett?


nolem

Anbefalte innlegg

Jeg har en kompis som har en Fender Hot Rod Deville 212 rørforsterker stående. En kompis av han sprengte denne, og det er noen komponenter som må bytte. Rør, motstander etc. Jeg tenkte og kjøpe den av han for en billig penge og levere den inn til reparasjon. Har hørt at det ikke koster så alt for mye og få den fikset.

Men jeg lurer på: Er dette en god forsterker? Og hvordan fungerer den med et pedalbret fra f.eks Boss ? Jeg har nå en Line 6 Spider III forsterker og jeg er ikke helt fornøyd med den, men jeg vil gjerne ha litt mulighet i å velge effekter også på Fenderen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en kompis som har en Fender Hot Rod Deville 212 rørforsterker stående. En kompis av han sprengte denne, og det er noen komponenter som må bytte. Rør, motstander etc. Jeg tenkte og kjøpe den av han for en billig penge og levere den inn til reparasjon. Har hørt at det ikke koster så alt for mye og få den fikset.

Men jeg lurer på: Er dette en god forsterker? Og hvordan fungerer den med et pedalbret fra f.eks Boss ? Jeg har nå en Line 6 Spider III forsterker og jeg er ikke helt fornøyd med den, men jeg vil gjerne ha litt mulighet i å velge effekter også på Fenderen.

Den takler effekter veldig bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knall forsterker som spiser alt av pedaler!

På Clean-kanalen vel og merke... Drive og More Drive likte jeg ikke i det hele tatt og brukte de aldri..

Samme her. Har riktignok Hotrod Deluxe, men det er jo samme amp minus en høyttaler og noen watt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.