Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

En liten solo medley


Eirikop

Anbefalte innlegg

Lekte meg litt med Ezdrummer, Reaper og Pod Farm og lagde en liten medley på rundt to min med noen gitarsoloer jeg fikk lyst til å lage :lol:

Sikkert en del å pusse på her og jeg er ikke allverdens til å mikse, men hiver det ut her likevel jeg B)

Les Paul studio er gitaren som er brukt her gjennom Line 6 UX1 og Pod Farm så det er et bra snev av digital lyd her :lol: Trommetakta er heller ikke allverdens for jeg prøver meg frem med EZdrummer om dagene, men det er brukenes B)

Første soloen er veldig inspirert av 90-talls Lynyrd Skynyrd og Gary Rossington, den andre har riff som egentlig er litt plagiat av Cemetery Gates av Pantera :D ellers var resten ting som bare ramla på plass i hodet:D

Tar gjerne i mot alle mulige tilbakemeldinger;)

Tha Medley.mp3

Endret av Eirikop
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Lekte meg litt med Ezdrummer, Reaper og Pod Farm og lagde en liten medley på rundt to min med noen gitarsoloer jeg fikk lyst til å lage :lol:

Sikkert en del å pusse på her og jeg er ikke allverdens til å mikse, men hiver det ut her likevel jeg B)

Les Paul studio er gitaren som er brukt her gjennom Line 6 UX1 og Pod Farm så det er et bra snev av digital lyd her :lol: Trommetakta er heller ikke allverdens for jeg prøver meg frem med EZdrummer om dagene, men det er brukenes B)

Første soloen er veldig inspirert av 90-talls Lynyrd Skynyrd og Gary Rossington, den andre har riff som egentlig er litt plagiat av Cemetery Gates av Pantera :D ellers var resten ting som bare ramla på plass i hodet:D

Tar gjerne i mot alle mulige tilbakemeldinger;)

Heisann:)

Tøft detta :)

Rock On!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.