Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Plastic Paddies - Irsk folkemusikk på sitt beste!


Duckling

Anbefalte innlegg

Vi har nå også fått bekreftet at vi spiller langfredag og påskeaften, 6. og 7. april, på The Dubliner Irish Folk Pub i Oslo. Håper å se en del forumitter der :)

Når på de dagene er det? For er det litt småtidlig på kvelden kan det hende jeg stikker innom. Ellers er jeg på ekstremmetall-konserter i samme by.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men er du på metalkonserter både fredagen og lørdagen? ;) Drar du rundt på en 19-åring begge kveldene blir det nok vanskelig uansett, så får håpe du får muligheten en annen gang. Vi får mye god respons, så om du liker irsk folk så tror jeg du kunne kost deg på en konsert med oss, med fare for å virke selvgod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:D

Vel, du får kose deg på Inferno, så oppfordrer jeg alle forumitter over 20 i hovedstaden som ikke skal på Inferno til å heller komme innom The Dubliner enten fredag eller lørdag kveld og få med seg litt drivende god, irsk folkemusikk!

Edit: Og selvsagt minne folk på at vi spiller på Naustet i Åsgårdstrand i kveld :)

Endret av Duckling
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.