Web Analytics
Jump to content

Panfløyte

Mr.CobainFan

Recommended Posts

• Replies 39
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Synth, jeg hater synth, du høre altfor godt når det er en synth som leker et instrument, og når det faktisk er det instrumentet som blir spillt.

Tilltak:

Skaff flere musikere

Skaff deg et årntlig piano, ikke sånn billig kjip synth-drit

Det høres ut som panfløyte, heller fløyte enn noe som har med disse el- sakene å gjøre.- Har ikke helt greie på det der....  

Neivel, men da anbefaler jeg deg til å få det, for det er utrolig gøy å kunne høre forskjell på synth og ekte instrument.

Får vel fram samme lyder med panfløyte???? Høres slik ut i hvertfall..

Joda, burde vel være mulig det, vet ikke hvordan det er å få fram flere forskjellige toner samtidig på panfløyte, men ellers burde det bli bedre lyd en på Zeppelin-versjonen om du spiller det på panfløyte. Så vidt jeg kan skjønne i alle fall.

Synth, jeg hater synth, du høre altfor godt når det er en synth som leker et instrument, og når det faktisk er det instrumentet som blir spillt.

Tilltak:

Skaff flere musikere

Skaff deg et årntlig piano, ikke sånn billig kjip synth-drit

du vet at det går faktisk ann og kjøpe ordentlige keyboard med sånn vikrelige tagenter....og instrument simuleringen blir bare bedre og bedre....men for fks. Triton 88 tagenter må du ut med 20 000..det erj jo en del da ...men du mente vel en synth med dritt vonde tagenter til 6000.... ? :P

• 2 months later...