Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Panfløyte


Mr.CobainFan

Anbefalte innlegg

  • Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det høres ut som panfløyte, heller fløyte enn noe som har med disse el- sakene å gjøre.- Har ikke helt greie på det der....  

Neivel, men da anbefaler jeg deg til å få det, for det er utrolig gøy å kunne høre forskjell på synth og ekte instrument.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får vel fram samme lyder med panfløyte???? Høres slik ut i hvertfall..

Joda, burde vel være mulig det, vet ikke hvordan det er å få fram flere forskjellige toner samtidig på panfløyte, men ellers burde det bli bedre lyd en på Zeppelin-versjonen om du spiller det på panfløyte. Så vidt jeg kan skjønne i alle fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synth, jeg hater synth, du høre altfor godt når det er en synth som leker et instrument, og når det faktisk er det instrumentet som blir spillt.

Tilltak:

Skaff flere musikere

Skaff deg et årntlig piano, ikke sånn billig kjip synth-drit

du vet at det går faktisk ann og kjøpe ordentlige keyboard med sånn vikrelige tagenter....og instrument simuleringen blir bare bedre og bedre....men for fks. Triton 88 tagenter må du ut med 20 000..det erj jo en del da ...men du mente vel en synth med dritt vonde tagenter til 6000.... ? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.