Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Hva er dette?


Tommy76

Anbefalte innlegg

Hei

Har en ganske gammel gitar som jeg har utfordringer med å finne ut hvor gammel er, hvem har produsert den

og hvilken type gitar det er. Samtidig ønsker jeg tips om å få satt den i stand igjen.

Legger ved bilder av den. Mønsteret på den er ikke påmalt, men består av forskjellig farget "ved" som er limt på.

Er det noen her som har noen forslag?

Mvh

Tommy

post-8953-000690300 1290450785_thumb.jpg

post-8953-072401800 1290450796_thumb.jpg

post-8953-079116500 1290450803_thumb.jpg

post-8953-068566800 1290450812_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Har en ganske gammel gitar som jeg har utfordringer med å finne ut hvor gammel er, hvem har produsert den

og hvilken type gitar det er. Samtidig ønsker jeg tips om å få satt den i stand igjen.

Legger ved bilder av den. Mønsteret på den er ikke påmalt, men består av forskjellig farget "ved" som er limt på.

Er det noen her som har noen forslag?

Mvh

Tommy

Hvem ? Salvatore <et eller ant> & Figli (Figli betyr vist sønn på Italiensk).

Hvor ? Ar?????ano, kan vare Arcugnano ? http://www.epictrip.com/Cities-in-Italy-places-l79-o_a.html

Hvor i landet bor du ? Skal ikke se bort fra at det finnes noen flink instrumentmaker "rett rundt hjørnet" som kan sette den i stand, og sikkert også finne ut både det ene og det andre om den !

Endret av juzzizhow
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, takk for tilbakemelding!

Bor like vest for Trondheim i Skaun kommune.

Vet du av noen? Tenkte å sjekke med Geir Falck på Tre45 i Trondheim, men ser for meg at det er en kostbar reparasjon? Så en på Gjøvik som hadde en innstegspris på min. 20.000,- er jo verdt det hvis det er noe spesielt med den! Tenkt å sjekke med Ringve Museum på søndag.

Mvh

Tommy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.