Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

jbl e130/e120/e110


Thorris

Anbefalte innlegg

Høytalleren i vibroverb´n min er skifta til noe som skal være like JBLen, men jeg tror det er en Weber clone av JBL e130´n. Var vel mer på slutten han spilte på 4x12 med EVM.

hvordan låter vibroverben din? har du tenkt på og selge den snart?? før jeg kommer og kapper av hodet ditt?? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

srv bruke jbl først og ev senere. sistnevnte er mer hifi enn førstnevnte. både ev og jbl funker bra i en super og amper med 12tommere. selv foretrekker jeg nok ev når det kommer til 15tommere.

Hei, takker for svar!

Hva tror du om jbl e110 som er 10" til jbl? samme serie som srv brukte bare i 10".. vet ikke hva han brukte i super reverbene sine på samme tid som han brukte Jbl i vibroverbene.. eller er det noen som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke no svar men hiver meg gjerne på spørsmålet. Har aldri sett for meg at de satte 4 EV 10" i Superne. Har hele tiden tenkt 15", men eneste bildene jeg har sett men EV er 4x12 kassa til Dumble toppen. Jeg har prøvd Fender på EVM12 kassa jeg har og det låter veldig bra ass. Den tar bort litt av den slitsomme toppen.

Thorris - vibroverben låter jævlig bright i forhold til alt annet jeg er vant til. Det er altfor ny også så den låter sånn uinnspilt bright. Og yes du kan kappe hodet av folk med den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke no svar men hiver meg gjerne på spørsmålet. Har aldri sett for meg at de satte 4 EV 10" i Superne. Har hele tiden tenkt 15", men eneste bildene jeg har sett men EV er 4x12 kassa til Dumble toppen. Jeg har prøvd Fender på EVM12 kassa jeg har og det låter veldig bra ass. Den tar bort litt av den slitsomme toppen.

Thorris - vibroverben låter jævlig bright i forhold til alt annet jeg er vant til. Det er altfor ny også så den låter sånn uinnspilt bright. Og yes du kan kappe hodet av folk med den.

skal skjekke ut en vibroverb på torsdag.. så får se litt nærmere på den da ;P

men jeg har alltid hatt den følelsen som du sier, at den er for ny til og spille som de gamle fender ampene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal skjekke ut en vibroverb på torsdag.. så får se litt nærmere på den da ;P

men jeg har alltid hatt den følelsen som du sier, at den er for ny til og spille som de gamle fender ampene..

Tror ikke du skal tenke så mye på det. Så mye som du spiller blir den fort "innspilt". Kliss nye amper låter ofte litt stivt men men 1/2 års bandøving så kommer det seg.

Gamle amper er ikke nødvendligvhis er så mye bedre heller. Gamle amper er gamle så ting begynner å gå føyken etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.