Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Ricky/Richard Wikstrand


draugen

Anbefalte innlegg

Må vel konkludere med at eg e blitt svindla av fyren!

Betalte han penga for en pedal for ganske nøyaktig 3mnd sia(!!) å ser sannsynligvis aldri snurten tel verken pedal eller pengan!

Va i kontakt med han ett par ganga å blei lovd både kompensasjon i form av ett strengesett å pedal innen kort tid, gull og grønne skoga med andre ord!

Samtidig som eg fikk servert div unnskyldninge i form av sjukdom og seinere bortreist osv.

Så BEWARE!! Man lik jo å tro man kan stole på aktive forumfolk, men luringa finn man overalt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Noe nytt i denne saken??

Jeg kjenner Richard hjemmefra, har spilt med han en god del i mine yngre år. En god stund siden jeg har snakket med han nå da. Sånn som jeg kjenner han, er han ikke sånn i det hele tatt, så vil anta det er noe ekstraordinært, men hva vet jeg. Jeg kan jo nevne det for han hvis jeg møter han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

Jeg har hatt kontakt med han, og han han hadde en plausibel forklaring på hvorfor dette har oppstått. Han har lovet å rydde opp.

Det er noen måneder siden, og siden det har jeg ikke hørt noe. Vi får se om denne posten utløser noe aktivitet.

Slik jeg husker det, skulle han ta kontakt med draugen, og så skulle draugen kontakte meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.