Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

John Pearse strenger


Borge

Anbefalte innlegg

Noen som vet hvor en får kjøpt disse til elektrisk gitar i Oslo? Har foreløpig vært innom Riff og 4Sound i sentrum, Guitar Workshop i Bærum og gitarbutikken i Sandvika Storsenter. Ingen har dem (og noen visste ikke om dem engang....)

Jeg har spilt med disse i et par år nå (en hyggelig selger på Tre45 i Trondheim overtalte meg til og teste de, og glad er jeg for det... Og som han sa så var de en av få i Norge som tok de inn, og det viser jo seg og stemme etter letinga mi her på østlandet).

Ved siste strengbytte (siden jeg ikke fant Pearse strengene noen steder) så anbefalte selgerne Elixir Nanoweb strenger. Personlig så synes jeg disse er alt for glatte (jeg glipper bends ofte, noe som ikke var et problem med Pearse strengene). Samtidig så synes jeg Pearse strengene ga en bedre lyd i min gitar. De ga faktisk den mest komfortable lyden på min gitar synes jeg.

Så derfor.. Noen som vet om det er en butikk som selger disse i Oslo området? Det blir litt dumt og få Tre45 til og sende de nedover.. Portoen koster jo det samme som strengene.. :|

Det er altså snakk om John Pearse Electric #2500 EZ Bend 10-46.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.