Web Analytics
Jump to content

Nan Madol på vei ut av kjellern! Vestold gigs

Stormshadow2k

Recommended Posts

Tønsberg-bandet Nan Madol skal ut av kjellern i sommer, og er satt opp til å spille på lokal-festivalen Revårock

http://www.revarock.com/

Sammen med Oslo-bandet Perfect Sense spiller vi også i Tønsberg, Maskinistenes hus, den 13. august.

Hjemmeside (under konstruksjon) www.nanmadol.net

fjesboka:

http://www.facebook.com/group.php?gid=47099137590

Vi har et sett på ca 45 min, 6 sanger. Ligger litt i Mastodon / Tool gata, prøver å lage musikk for musikere, og ikke nødvendigvis P3 materiale.

Vi sees!!

Edit:

For de som ikke har sett videoen i andre sammenhenger her på forum, kan dere ta en sving innom en video vi slang sammen av en innspilling vi gjorde i vinter. Noe skjedde med sync'en men man får jo et lite inntrykk av hva som skjer. Vi er langt mer livat på scenen, hehe...

Edited by Stormshadow2k

• 1 month later...
  • 2 months later...

Eyy, kult, dere spilte på Skuret dagen etter oss i Seven Ends ;)

Nei dæven, kjipt jeg ikke kom og så dere da, (feite vibber på det som ligger på myspace siden deres) var i Tigerstaden hele den helga. Hvordan gikk konserten?

Edited by Stormshadow2k

Bra å høre det er flere medlemmer som kommer seg ut av øvingslokalet :)

Giggen vår gikk forsåvidt greit. Jeg klare å kjøre fra pedalbrettet til andregitaristen, så det var jo litt av en start. Vi lånte backline og effekter av PerfectSense som vi delte giggen med, så det ordnet seg. Ellers var min monitor skrudd helt ned av en eller annen grunn, så da vi kom til den låta som jeg synger mest på, traff jeg INGEN av tonene, hahaha. Har video-opptak av det, og det låter fullstendig krise. Men sånn er det når det er live, alltids ett eller annet som går lukt til helvete i starten ;) Moralen er soundcheck, soundcheck og atter soundcheck!