Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Nan Madol på vei ut av kjellern! Vestold gigs


Stormshadow2k

Anbefalte innlegg

Tønsberg-bandet Nan Madol skal ut av kjellern i sommer, og er satt opp til å spille på lokal-festivalen Revårock

http://www.revarock.com/

Sammen med Oslo-bandet Perfect Sense spiller vi også i Tønsberg, Maskinistenes hus, den 13. august.

Hjemmeside (under konstruksjon) www.nanmadol.net

fjesboka:

http://www.facebook.com/group.php?gid=47099137590

Vi har et sett på ca 45 min, 6 sanger. Ligger litt i Mastodon / Tool gata, prøver å lage musikk for musikere, og ikke nødvendigvis P3 materiale.

Vi sees!!

Edit:

For de som ikke har sett videoen i andre sammenhenger her på forum, kan dere ta en sving innom en video vi slang sammen av en innspilling vi gjorde i vinter. Noe skjedde med sync'en men man får jo et lite inntrykk av hva som skjer. Vi er langt mer livat på scenen, hehe...

Endret av Stormshadow2k
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 2 months later...

Bra å høre det er flere medlemmer som kommer seg ut av øvingslokalet :)

Giggen vår gikk forsåvidt greit. Jeg klare å kjøre fra pedalbrettet til andregitaristen, så det var jo litt av en start. Vi lånte backline og effekter av PerfectSense som vi delte giggen med, så det ordnet seg. Ellers var min monitor skrudd helt ned av en eller annen grunn, så da vi kom til den låta som jeg synger mest på, traff jeg INGEN av tonene, hahaha. Har video-opptak av det, og det låter fullstendig krise. Men sånn er det når det er live, alltids ett eller annet som går lukt til helvete i starten ;) Moralen er soundcheck, soundcheck og atter soundcheck!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.