Web Analytics
Jump to content

something special - bigbang

Recommended Posts

hei allesammen! jeg er kjempe bigbang fæn, men det er en sang som jeg liker noe mer enn de andre, og det er something special!

kjæresten min elsker den også. det er "vår" sang. ringte henne under somethingspecial på operataket. hun vil så gjerne att jeg skal spille den for henne.!

så derfor jeg lurte på om det var noen som kunne gi meg en bra tab til denne sangen, finner bare akkorder til den og de syns jeg ikke høres noe bra ut... så hadde vært fint om jeg fikk lit hjelp :D

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

• Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.
  • Siste aktive tråder

• Jeg liker kjøpene dine Zed! Har mange av dem i samlingen min👍
    • Takk for tipset.. Skal kikke.
    • For å låte tidsriktig. Når det gjelder viola da gamba og andre tidlige strykeinstrumenter, finnes det heller ikke noe brukbart alternativ. Dessuten er alle de klassiske instrumentene vi spiller på i dag egentlig lagd for tarmstrenger, nylon og stål ble ikke vanlig før etter krigen.   De billigste tarmstrengene til gitar koster vel rundt 500 spenn + frakt og toll. Som sagt, prøv syntetisk tarm isteden. De jeg anbefalte over låter etter min mening mye bedre enn nylonstrenger uten å koste mer. For et godt sett strenger til min bassgambe, må jeg ut med et par tusen.
    • Hvorfor velger foll å spille med dem da da? :S jeg har aldri rørt ett instrumemt strenget opp med tarm, bare vet det ble brukt i gamledager så fikk lyst å prøve. erre så steike dyrt da?? Høres jo ut som vinninga gikk i spinninga liksom
  • http://www.BILDELERstore.co.no

• Støtt driften av GitarNorge

• Https://Www.AutoDELER.co.NO
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.