Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

GITAR TIL 9 ÅRING!


draugen

Anbefalte innlegg

Og når det kommer til forsterker ville jeg kanskje ha gått for en billig modeleringsforsterker. da kan man velge akkurat hvordan sound man vil ha, så om han vil ha metal eller brit rock eller pop så kan han sitte å skru seg fram til de lydene han liker, kanskje en med presets?

Ibanez Mimx30

her er en super forsterker, koster 2695,- jeg har den selv men i 60W og har bare gode ting å si om den :) er jo såklart ingen forsterker for en som spiller masse live, men dette er jo ikke noe problem for en 9åring ;) man har 11 forskjellige amp-presets, alt fra Fender twin reverb til 6505 til Marshall, ja you name it :P så kan man enjelt lagre de presetsene man liker.

Den har også tromme maskin og masse efekter

Jeg digger min ihvertfall :lol:

Endret av Ralph Fenix
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 0 erfaring med elektriske 3/4 gitarer bortsett fra en Morgan (tror jeg det var) som ikke kan anbefales, med mindre du bruker litt på å få den justert skikkelig. Angående forsterker er nok en (micro)Cube veien å gå. Ligger en til salgs på forumet (tror jeg) til en rimelig penge. Dessuten koster de ikke mange kronene nye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.