Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

GITAR TIL 9 ÅRING!


draugen

Anbefalte innlegg

Heisann. Har en kar som har bursdag i mai å tenkte å kjøpe han en gitar. Han har prøvd seg på mine gitara men dem blir litt stor... Noen forslag til små gitara? Så en fender aktig sak, men skulle helst hatt humbuckera :rolleyes: Helst ikkje de der epiphone pakkan som virke dritkjip! Amp forslag tas å i mot :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har undervist flere 9-åringer - og det aller viktigtste er å holde motivasjonen oppe. Altså synes jeg ikke du bør kjøpe en "normal" gitar mtp størrelse, men heller gå for en 3/4-størrelse. Ser det gang på gang - de som har en litt mindre gitar får til spillinga fortere, noe som øker spillegleden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har undervist flere 9-åringer - og det aller viktigtste er å holde motivasjonen oppe. Altså synes jeg ikke du bør kjøpe en "normal" gitar mtp størrelse, men heller gå for en 3/4-størrelse. Ser det gang på gang - de som har en litt mindre gitar får til spillinga fortere, noe som øker spillegleden.

Akkuratt det eg har tenkt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror en Ibanez 3/4 er et bra valg. De er relativt billige men har super kvalitet, er lettspilte (og det er jo et pluss når det er snakk om barn), OG de ser jo skikkelig kule ut, og med litt stickers og greier så kan nok 9åringen få en gitar han ikke vil legge fra seg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.