Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Gitarist søker band i Bergen


Tobbe

Anbefalte innlegg

Eg heter Torbjørn. Eg er en gitarist fra Arna. Eg leiter etter kreative engasjerte musikkere i Bergensområdet til å starte band. Eg har spilt gitar siden eg var 16. Er no blitt 20:P

Eg er fan av Hendrix, Led Zeppelin, Stevie Ray Vaughan,, Joe Satriani, Pink Floyd, Deep Purple, Foo Fighters, BigBang, Nirvana, Kaizers Orchestra osv. Det er mest innen rocksjangeren eg kunne tenke meg å spille, men er selvfølgelig åpen for andre stiler også. Har for tiden ikkje noe øvingslokale, men satser på å finne noe så snart det er noen å øve med :)

Hvis dere er interessert, eller har spørsmål kan dere sende en email til: ta_ask89@hotmail.com

Så skal eg svare å fort som mulig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg heter Torbjørn. Eg er en gitarist fra Arna. Eg leiter etter kreative engasjerte musikkere i Bergensområdet til å starte band. Eg har spilt gitar siden eg var 16. Er no blitt 20:P

Eg er fan av Hendrix, Led Zeppelin, Stevie Ray Vaughan,, Joe Satriani, Pink Floyd, Deep Purple, Foo Fighters, BigBang, Nirvana, Kaizers Orchestra osv. Det er mest innen rocksjangeren eg kunne tenke meg å spille, men er selvfølgelig åpen for andre stiler også. Har for tiden ikkje noe øvingslokale, men satser på å finne noe så snart det er noen å øve med :)

Hvis dere er interessert, eller har spørsmål kan dere sende en email til: ta_ask89@hotmail.com

Så skal eg svare å fort som mulig :)

stå på Torbjørn, masse godt har kommet fra Arna.... og mer kommer. Øve øve øve og vær aktiv.I Fabrikken i Ytre Arna kryr det av Band og jeg kan ikke i min villeste feberfantasi fatte og forstå at det kan bli for mange gitarister, er det mulig?.... men det er nå bare min mening..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

takker for svarene. eg har vært uten data en god stud, og hadde dessverre glemt treaden :S ja, mye band i Arna. Eg er fortsatt veldig intresert i mail om noen ønsker å være med å spille litt. har muligens en gitarist til :P men trenger en bassist og trommis. etter det eg har hørt er det ikkje så vanskelig å finne trommis i Bergen egentlig, men men. Eg har ikkje noe i mot å spille rytmegitar. Er ikkje sånn altfor kjent innan alt musikkmiljøet i bergen, men vet at det er enormt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å spolere, men som gitarist bør man ikke ha for store forhåpninger om å være så ettertraktet. Det er altfor mange av oss, dessverre. Det er trommiser og bassister folk mangler.

shit. er det deg på voss folkehøgskole der?

Eg gikk der 08/09 XD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

shit. er det deg på voss folkehøgskole der?

Eg gikk der 08/09 XD

Torbjørn? Var ikke meg som postet, men gikk der 08/09, bra tilfeldig.

Kom over annonsen her, slå på tråden, så tar vi en jam en dag. Hvem er denne andre gitaristen du nevnte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Torbjørn? Var ikke meg som postet, men gikk der 08/09, bra tilfeldig.

Kom over annonsen her, slå på tråden, så tar vi en jam en dag. Hvem er denne andre gitaristen du nevnte?

Jada. Det er meg:P Det skal eg ta å gjøre. Ka er nummeret? Det er en som heter Oscar. Nettopp flyttet til Bergen. Men har ikkje hørt fra han på en god stund:( Vet ikkje om han lenger er interessert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Hei! Vet ikke hvor aktuell denne threaden er enda, men jeg prøver meg fordet.

Jeg er en vokalist på 19 som selv søker et band, men som også kunne tenke seg å strate et fra skratch. Så det jeg lurer på er vel om du fortsatt er på utkikk etter band, og om du eventuelt kunne tenke deg å starte et?

Er selv inspirert av band som The Mars Volta, Mew, Secret & Whisper, Circa Survive o.l.

Men ta kontakt på tjaldric@gmail.com hvis dette kunne vært noe. Hvis ikke, så er det bare å se bort ifra dette innlegget. ;)

MVH

Tommy J. A.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.