Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

MatsEspen


MatsEspen

Anbefalte innlegg

Heihei ! :)

Jeg har jo vært medlem her en stund, men har ikke fått somla meg til å skrive noe her før nå..

Men jeg heter Espen, blir 17 i september og har spilt gitar i 3 år til sommeren.

Går for tia på første året elektro og trives med det, håper bare jeg kommer inn på andre året.

Bor i den lille bygda Lyngdal på Sørlandet som skal være en by, men jeg vet ikke helt om jeg kan kalle det for en by..

Er selvlært, men burde egentlig ta noen timer hos lærer, men det har jeg ikke bry til :P

Har alltid vært interessert i musikk og har dermed spilt 3 år i skolekorps ( :P ) på skarptromme, men etter at jeg begynte å spille gitar har jeg holdt meg helt og fult til det ! grunnen til at jeg begynte var vel en kompis som skaffa seg en og da ble det kjøp for meg og. Alt startet med en Squier strat som jeg sitter å demonterer og herjer med og senere har det blitt kjøp av Ibanez som jeg senere byttet i en Dean ML, og kjøpte en Gibson Les Paul for en liten stund siden. På forsterker siden sitter jeg med en Mesa Boogie Mk IV kombo, en Orange Crusher 15R og en annen føkka 15w som følgte med Squieren.

Det jeg spiller er for det meste metal, men kan sitte å spille rock og blues.

Spiller ikke i band, men jeg og noen kompiser maser litt på en som leier ut lokale her. Så når vi får det blir det full musikk !

Fotball laget er Liverpool, men pga. musikken følger jeg ikke mye med på fotballen.

Sånn ellers er jeg glad i å reise !

Drar med familien til Hellas vært år så i år blir det den 18 gangen der for meg. Drar jo ikke bare dit da, men det har blitt en tradisjon for meg.

Så fritiden min gå til venner, gitar/musikk og sier ikke nei til en fest heller :)

Det var det og da vet dere litt om meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Håper å komme inn på elenergi, men vis ikke blir det automatisering eller data ! (om jeg kommer inn på skole i det hele tatt :ninja: )

Yndlingsband..?

Tja.. Lamb Of God vil jeg tro ! :)

Så lenge man har stå-karrakterer og G i orden og attferd så skal det nok ordne seg..

Jeg kom inn på VG2 med ett snitt på 2,8 eller noe i den duren :)

Lamb of god er nice!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Siste aktive tråder

  • http://www.BILDELERstore.co.no

  • Støtt driften av GitarNorge


  • Https://Www.AutoDELER.co.NO
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.