Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Ibanez RG550LTD PN


IbanezFanatic777

Anbefalte innlegg

Snakker om Ibanez RG550LTD Purple Neon m/ Shark Tooth inlays..

Hvor mye må jeg regne med å gi for en slik i ORIGINAL og god stand?

Mulig jeg etterlyser en slik her om ikke så altfor lang tid.. Men da håper jeg noen har en ORIGINAL slik i GOD stand, hehe..

Og evt litt oppplysninger om strengetykkelse er jo fint, siden jeg ikke vet det på forhånd, da den kan være endret..

Jeg gikk litt bort fra JEM for et øyeblikk, siden de er dyrere.. Og jeg har ikke vunnet i lotto ennå.. Ehehe

MÅ befinne seg innenfor Norges grenser den jeg evt etterlyser snart, da, hehe, forutsatt at det er sånn 4-5K eller noe rundt der?

Eller er det helt på jordet, er de verdt mye mer? xD

Edit: Takk for tipset, Aphelion :)

(Starta denne tråden før jeg visste det, så da lar jeg emnetittelen være som den er)

Endret av Ibanezfreak
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen spesiell grunn for at du skal ha en LTD PN? En vanlig RG550 er mye lettere å finne, og i det store og hele samme gitar. Ikke like kult med en svart gitar, men... Pengene du sparer kan du jo bruke på å la Øystein lakkere den lilla. :D

Jeg etterlyser en RG550LTD PN rett og slett pga jeg har lyst på en, og får nå råd til en om i overkant av to uker.. Så om en slik dukker opp rundt den tida for 5-6K, i ORIGINAL, GOD stand, så slår jeg muligens til..

Så, jeg satser på en RG550LTD PN rett og slett fordi jeg har lyst på en, også er den jo kul på scene og slikt, såå.. Det blir en LTD PN i denne omgang, så får vi se neste gang jeg etterlyser en gitar, hehehe

Antar det går an å få tak i en via forumet her, så derfor etterlyser jeg en her om et par uker.. Jeg lager en ny tråd der for kjøp, salg og bytte når jeg har pengene på konto, men inntil da, kan jo en eller annen fyr her på forumet finne ut at han vil selge sin.. Ikke en gitar som er modifisert på noen måte, forresten..

Merk: MÅ VÆRE 100% ORIGINAL

Er MULIG, men lite trolig, at jeg kjøper en RG550MXX RF, Road Flare Red.. Og en LTD PN neste gang.. Eller hvordan det blir.. Får se.. Sjekker ut en RG550MXX RF også for tida, høhø, såå.. Jeg er seriøst usikker..

Om jeg ikke lager noen kjøpes-tråd om RG550LTD PN, så gikk jeg for RG550MXX RF..

Eller mulig jeg ikke kjøper MXX RF og utsetter LTD PN.. Er mange muligheter, Hø Hø

Endret av Ibanezfreak
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, det er jo greit nok. Likevel, markedet i Norge er ikke akkurat så stort at du kan velge og vrake. :) Jeg har jaktet litt Ibanez gjennom mange år, og det har tidvis tatt opptil flere år å finne en modell fra en ønsket periode. Enda verre er det å finne den rette modellen i rett tilstand til rett pris. Du kan jo være heldig, bare ikke bli veldig skuffa om du ikke finner noe i løpet av et par uker. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.