Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Hvordan sende en forsterkertopp trygt?


Konnis

Anbefalte innlegg

Er på vei til å kjøpe en 6505-topp av en kar i Stavanger, noe som er litt problematisk når jeg bor i Asker. Er posten å stole på, eller burde man benytte seg av noe a la UPS?

Hva koster det å frakte en 20kg's rørtopp på tryggest måte med Posten? Leste noe om "Spesialgods", er det en bonus som gjør at sendingen blir behandlet bedre? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke jeg som skal sende, men vil veldig gjerne motta toppen i akseptabel tilstand :P har tipset selger om å ta ut rørene og sende de separat (eller kan man gjemme de inne i toppen på en måte?). Tips til hva den kan pakkes inn i/hvordan den kan pakkes ? Som jeg kan si videre til selger :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Få han til å pakke den omtrent slik den var ny i eska. Den har allerede vært halvveis rundt jorda, kanskje mer, så fra Stavanger til Asker tror jeg skal gå greit. Det viktigste er at ampen ikke på noen måte er "løs" inni pappeska, og at røra nappes ut og pakkes i bobleplast for seg. (I hvert fall utgangsrør.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.