Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Starter metal / hardrock band i bergen


Shatter

Anbefalte innlegg

Hallais.

Eg skal starte et band i gode bergen, og skal satse!

Eg har en god del materialle og gode ideer te promotering, men trenger din hjelp te å få fart på sakene;)

Band som inspirerer meg er : Sonic Syndicate, Seether, Dead By April, In Flames, Killswitch Engage, Dope Osv.

Eg spiller Rytme gitar og Synger med Heat (Jobber med stemmen heletiden.)

Har kontakt med en del andre musikere, men virker å være lite tak i de.

Trenger hovedsaklig en Trommis, Bassist, Lead Gitar.

(gjerne andre instrumenter og men må nesten høre om det passer inn i sjangeren først;) )

Ta kontakt her eller på mail: andre_kong_sol@hotmail.com

MvH

Andrè k. Solberg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

E 21 år har spilt i ca 8 år.

Hey:)

Jeg spiller i et nettopp oppstartet metal band, vi har allerede begynt å lage eget matriell og er alle sammen engasjerte til å komme i gang med noe skikkelig! eneste vi mangler da er en vokalist, en vokalist som da helst kan både growle å synge clean på eventuelt refrenger osv.

Ettersom vi er relative nybegynnere alle sammen, bare spilt individuelt i noen få år, vet jeg ikke om dette er noe du kunne tenke deg, vi er fra 17-19 år gamle å øver i kjelleren min (ikke særlig stort, men vil si det er ganske fint og vi har godt med utstyr).

Vist dette er noe du kanskje kunne tenke deg så svar gjerne her eller send en melding eller eventuelt ring til 93801375

Håper på respons:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.