Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

BC Rich Mockingbird selges ikke i Norge?


GitarMarius

Anbefalte innlegg

Hei :)

Jeg er en veldig stor fan av Slash, og har allerede en god Epiphone Les Paul Standard :) Men jeg syns den BC Rich Mockingbird gitaren han bruker på Bl.a Perfect Crime er så jæææævla fet, så jeg sjekka litt rundt, men den selges jo bare på internett butikker i USA? gidder ikke betale 100$ for frakt liksom, så er det noen som vet hvor jeg kan kjøpe denne i Norge?

Edit:

Finner heller ikke Richie Sambora sin ESP signature gitar i Norge :(

post-7451-126255777178_thumb.jpg

Endret av GitarMarius
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor er det ille å betale 100 $? antakeligvis vil du spare penger på å kjøpe over dammen uansett, så ser ikke helt hvorfor det er så ille.

Det, min gode venn, skal jeg si det :)

For det første så koster det da nesten 600kr + prisen på gitaren.

for det andre, hvis gitaren skades under reisen må jeg betale shipping en gang til for å få en ny.

For det tredje så vil jeg helt sjekke om jeg får den i Norge før jeg sannsynligvis bestiller den fra USA :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det, min gode venn, skal jeg si det :)

For det første så koster det da nesten 600kr + prisen på gitaren.

for det andre, hvis gitaren skades under reisen må jeg betale shipping en gang til for å få en ny.

For det tredje så vil jeg helt sjekke om jeg får den i Norge før jeg sannsynligvis bestiller den fra USA :)

600,- blir en dråpe i forhold til hva en hi-end Mockingbird tilsvarende de Slash har vil koste deg!

Du vil nok spare en ganske voldsom sum på å bestille den fra USA i forhold til andre steder..

Jeg har fått mellom 15-20 gitarer fra USA aldri hatt en transportskade.

Her er en på eBay som shipper ordentlig USA Bc Rich int.

http://cgi.ebay.com/NEW-BC-RICH-MOCKINGBIRD-HANDMADE-USA-ELECTRIC-GUITAR_W0QQitemZ200403443356QQcmdZViewItemQQptZGuitar?hash=item2ea8f9de9c

2799USD, da kan du tenke deg hva du må betale for den hvis den blir tatt inn av importør til Norge :ninja:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

600,- blir en dråpe i forhold til hva en hi-end Mockingbird tilsvarende de Slash har vil koste deg!

Du vil nok spare en ganske voldsom sum på å bestille den fra USA i forhold til andre steder..

Jeg har fått mellom 15-20 gitarer fra USA aldri hatt en transportskade.

Her er en på eBay som shipper ordentlig USA Bc Rich int.

http://cgi.ebay.com/NEW-BC-RICH-MOCKINGBIRD-HANDMADE-USA-ELECTRIC-GUITAR_W0QQitemZ200403443356QQcmdZViewItemQQptZGuitar?hash=item2ea8f9de9c

2799USD, da kan du tenke deg hva du må betale for den hvis den blir tatt inn av importør til Norge :ninja:

Joa, men jeg skal ha den med Tremolo ^^Se på bilde på toppen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

600,- blir en dråpe i forhold til hva en hi-end Mockingbird tilsvarende de Slash har vil koste deg!

Du vil nok spare en ganske voldsom sum på å bestille den fra USA i forhold til andre steder..

Jeg har fått mellom 15-20 gitarer fra USA aldri hatt en transportskade.

Her er en på eBay som shipper ordentlig USA Bc Rich int.

http://cgi.ebay.com/NEW-BC-RICH-MOCKINGBIRD-HANDMADE-USA-ELECTRIC-GUITAR_W0QQitemZ200403443356QQcmdZViewItemQQptZGuitar?hash=item2ea8f9de9c

2799USD, da kan du tenke deg hva du må betale for den hvis den blir tatt inn av importør til Norge :ninja:

http://cgi.ebay.com/NEW-BC-RICH-Mockingbird-ST-Neck-Thru-Honeyburst-Guitar_W0QQitemZ190323523535QQcmdZViewItemQQptZGuitar?hash=item2c502a7fcf

Den er det jeg skal ha :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joa, men jeg skal ha den med Tremolo ^^Se på bilde på toppen

Tenkte ikke på spesifikk model i det hele tatt, bare gjorde et raskt søk for å vise deg..

Ta kontakt med de og jeg vil nok tro at de kan skaffe deg akurat den Mockingbirden du måtte ønske deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er nok mer basert på fordommer og skremselshistorier. Dette kan liksågodt skje med Posten i Norge. De fleste på eBay opptrer som profesjonelle! Eneste negative er lengre ventetid, men heller tape tid enn penger.

EDIT: tregt ute! pratet til Troll og andre som ikke liker USA-kjøp :)

Endret av tomsti
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5000, billig? :P

Jepp i forhold til ordentlig USA Bc Rich er det desverre det.

Kjenner en Slash fan som hørte med Bc Rich custom Shop ang bygging av en "replika" av Slash sin.

Han fikk en quote på 5000USD!!Let etter brukte på eBay o.l er nok det lureste hvis du ikke har fryktelig mye penger.

Endret av Debris
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.