Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Laget noe greier selv.


amorph

Anbefalte innlegg

får litt metallica intro i starten...

men så hopper den over i heavy'e greier , og da blir det ikke min stil what so ever. Så egentlig kan jeg jo ikke kommentere det ,for jeg aner ikke hva som gjør sånnt bra .. Men eneste jeg har noe å si på er vel lyden og spesiellt gitarlyden .. den er ganske tynn...

likte faktisk det litt funky partiet rundt 1:00 da :D hehe .. kuli

god låt det der , bare ikke helt min stil ..

kip it øpp

Nilsefix

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gitarlyden var ekkel etter min mening, men sangen i seg selv var jo fet den.

Tøff soloting ved 01:00 som nevnt av Nils, og om lyden hadde vært bedre hadde det nok blitt mye råere.

Dessuten syns jeg vokalen ble litt spinkel, men det er vel en smakssak. Ingen InteGrowl på vokal liksom...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tilbakemeldinger. Syns selv også at lyden ble litt flat, jeg må vel lære meg litt mer om miksing. Tror jeg har hatt litt mye bass i headsettet mitt eller noe slikt, for det hørtes bedre ut da jeg satt med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lyst på en pod xt, men det må jo være økonomisk forsvarlig. Holder på med et bandprosjekt nå, så jeg får se hva jeg kan få skaffet meg.

Denne innspillingen er laget med en BOSS GT-3, og den har som kjent litt kjip vreng, selv om jeg har fått til et par gode patcher på den.

Jeg bruker ellers også en Marshall Gov'Nor Plus, men er ikke så veldig fornøyd med den heller, egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.