Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Hjeeeelp!


GitarMarius

Anbefalte innlegg

Heeei ;) Jeg ser etter en Marshall amp med bra lyd for de gode gamle Guns N' Roses sangene og litt nytt fra Velvet revolver :) (En bra Slash lyd rett og slett).

Har hørt mye preik om at JCM 800 er bra, men er den ikke veldig dyr? tenker på en forsterker til max 6000 Koner :)

Håper på å få god hjelp :)

EDIT:

Er ikke veldig viktig at jeg får en JCM 800, men skal ivertfall være Marshall da... har line 6 spider 3 15watts fra før så ikke post noen greier om line6 forsterkere :D Vil heller ikke kjøpe en brukt forsterker, skal ha ny :) kom med forslag

Endret av GitarMarius
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du vil ha en sånn lyd til 6000,- bør du høre på Blackstar Ht-5. Jeg synes den dekker opp bedre enn en MG til tilsvarende pris.

Ideelt sett vil jo en Haze eller noen enda råere gjøre jobben knall hvis du er ute etter Marshall-signaturen.

Hvis du ikke vil gå for rør, men heller vil ha modeleringsamp er den nyeste Line 6 spider 75w veldig god på moderne lyd (litt mer i retningen av enda røffere ting, men gjør tradisjonell rock bra.) Du trenger ikke de ekstra 45 wattene på 75w over 30-watteren IMO, men de ekstra funksjonene gjør at det er verdt pengene.

Endret av Morten Larsen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke satt meg så mye inn i rør-Marshall, men bare for å understreke ei mening som jeg deler med mange andre.

Ikke bli lurt til å tro at du får skikkelig godlyd av de ampene fra MG-serien.

Men kjøp brukt!

hehe, men jeg spilte konsert med bandet for et par uker siden, og der spilte jeg på en marshall, det var med topp og kabinett, er ikke sikker på om det var JMC 800 men det var skikkelig godlyd det der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.