Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Link til egne salgstråder i diskusjoner?


Morten Larsen

Anbefalte innlegg

Det er en vanskelig sak dette med forhandlere på forum o.l.

Personlig synes jeg det er greit så lenge det er relevante opplysninger som kommer individet som spør til gode.

Har vært borti et liknende dilemma, da jeg selger båt selv, og det dukket opp en tråd som omhandlet på et båtforum som omhandlet akkurat den båttypen jeg driver med. Jeg tenkte derfor det var greit å opplyse om nye modeller for kommer til neste år, uten å pushe det på folk, uten linker osv. men der ble jeg slaktet av et par individer, og det ødela igjen for 10-15 andre som var interesserte. Det ble meget ubehagelig for meg, og jeg kommer aldri til å nevne noe slikt der igjen, til tross for at jeg er blitt bedt om det.

Men poenget er at jeg synes det ville være synd om ikke medlemmene på forumet skulle kunne dra nytte av Mortens kunnskaper og erfaringer med forskjellige produkter, bare fordi han selger dem. Men selvfølgelig alt med måte, og jeg liker ikke hvis det blir klistra ut over hver eneste tråd som reklame. Men gode råd og anbefalinger mener jeg bør være greit.

Når det gjelder dette med pris fra en nettbutikk til en annen, så kan det være litt kinkig, men det kommer jo også brukeren til gode. Jeg vet personlig at hvis det var jeg som skulle kjøpe gitar, og limer inn en link fra en nettbutikk, og noen ( det være seg privatpersoner, eller forhandlere) tipser meg om et sted det jeg kan spare eksempelvis 10 % eller mer, da ville jeg satt stor pris på det. Om det skal være lov er jo opp til de som driver forumet å avgjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.