Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Ikea-casteren skal bli Dele-Tele


Anbefalte innlegg

Det siste eg gjorde før eg reiste på sjøen, var å kjøpe ny kropp til DIY-Tele`n min. Det blei ein kvit Mighty-Mite som skal få svart plekterbrett. Trur det skal bli kanontøft! Men eg lurer på ein ting... Korleis finn eg nøyaktig plassering av bridge? Kan ikkje sjå for meg korleis eg skal finne midten på gitaren (noko som vel er litt essesnielt?), den har jo ingen rette kantar... Kroppen har ferdig utbora hol til strenge-gjennomføring, så desse må jo stemme med plassering av bridge... Anyone?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du måler fra senter av gitarhalsen, eller du "strenger opp" med for eksempel en fiskesene som 1. og 6 streng.

Hvis du kikker litt på Glorocastertråden, er det litt tekst og et bilde om hvordan jeg gjorde halsjusteringen, hvis jeg ikke husker feil.

Den andre avstanden måler du fra 12. bånd. Det skal være nøyaktig langt fra 12. bånd til bridge som det er fra 12. bånd til sadel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker meir på "sidevegs" plassering av bridgen, vil det ikkje då vere praktisk å ha senterlinja på gitaren for å få bridge plassert midt på? Eller kan dette gjerast enklast ved å bruke "fiskesenemetoden" som du kallar det Castor?

Tenkte sjølv tanken om at ein original tele-bridge antagelig enkelt og greitt kan plasserast rett over hola for strengegjennomføring, men blir dette nøyaktig nok? For at dette skal bli nøyaktig bør vel hola i bridge og hola i kroppen ha samme dimensjon? Har dei det kanskje? Er på jobb midt i Adriaterhavet så har ikkje anledning til å sjekke dette sjølv på ei stund :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bestemt meg for å gjere dette veldig enkelt: eg sender hals og kropp til eit gitar-verksted for å få plassert bridge, denne gongen vil eg ha eit perfekt resultat... Noko eg er sikker på eg ikkje hadde oppnådd sjølv... Blir litt mindre DIY, men det får so vere... Takk for svar her forresten... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.