Web Analytics
Gå til innhold
Sorg

Coated vs nickel strenger

Anbefalte innlegg

Skulle til å kjøpe Ernie Ball Beefy Slinky da jeg oppdager at de også har samme sett i en coated variant, dog til dobbel pris - 5 dollar vs 10. Er det noen som har testet disse coated strengene? Kan de sammenlignes med Elixir Nanoweb?

Jeg må innrømme at sistnevnte er det beste jeg har spilt på og det jeg synes låter best, men man merker kanskje mest forskjell på lang sikt at de coated holder bedre?

Vurderer nickel pga skal brukes live og da må en skifte ganske ofte for sikkerhets skyld uansett.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har på noen coated på min. Veit ikke om det er helt det store. Funker fint til vreng, men cleanen blir ikke så fin som med de vanlige, synes jeg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjøpte noen "coated" Superslinky strenger fra Ernie Ball for ikke så lenge siden, og de holdt litt lenger mener jeg. De lød ikke dårlig heller, men jeg merket ingen lyd forskjell.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg liker elixir nanoweb utrolig godt, men de har ikke den tykkelsen jeg ønsker. Så spørsmålet er i grunn om disse coated titanium fra Ernie Ball kan måle seg med Nanoweb fra Elixir?

Tenker både lyd og holdbarhet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.