Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Ibanez sdgr sr6oo


draugen

Anbefalte innlegg

Heisann! Har vært i besittelse av en bass i ett par år nå uten å ta den i bruk, å dro den nettopp fram fra boden. Har ingen peiling på bass å tenkte å forhøre meg litt om verdi på en sånn(i tilfelle jeg skulle selge den)?? Om noen aner... Fant ut fra serienr at det er en 2004mod(ser.nr f043478),ellers er den rød å bortimot strøken! Noen små merker etter belte o.l,samt en liten "dult" på halsen er det eneste jeg kan sette fingeren på.... Har ikke noen bildemulighet for øyeblikket,men regner med/håper noen har kjennskap til bassen. Takker for evt svar :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Heisann! Har vært i besittelse av en bass i ett par år nå uten å ta den i bruk, å dro den nettopp fram fra boden. Har ingen peiling på bass å tenkte å forhøre meg litt om verdi på en sånn(i tilfelle jeg skulle selge den)?? Om noen aner... Fant ut fra serienr at det er en 2004mod(ser.nr f043478),ellers er den rød å bortimot strøken! Noen små merker etter belte o.l,samt en liten "dult" på halsen er det eneste jeg kan sette fingeren på.... Har ikke noen bildemulighet for øyeblikket,men regner med/håper noen har kjennskap til bassen. Takker for evt svar :D

Guitar Info

Your guitar was made at the

Fuji-gen Plant, Japan

1990

Production Number: 43478

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.