Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Konsert Reviews !


Mr.Bungle

Anbefalte innlegg

i år?

Var på en konsert i desember i fjor. Er det greit?

Var altså på konsert med Foo Fighters. Var vilt. Kjempebra konsert. Og begynnelsen på konserten var akkurat som på musikkvideon "All my life". Var enormt :D

Og så gikk de ut, og vi sto der i 10min hvertfall og hylte og klappet og ropte osv.. Så kom de inn igjen og spilte 4 storslagne sanger, som de dro ut. Den beste konserten jeg har vært på, men så har jeg bare vært på 3 konserter...

Var faktisk på konsert for 2 uker siden. Nesten 3000 mennesker. Med en fyr fra usa ved navnet Michael W Smith. Hvis noen har hørt om ham? En kristen lovsangs type :)

Det beste med den konserten var når de spilte U2 - Pride (In the name of love) og han løp rundt på scenen med det norske flagget hehe...

Var meget bra lyd også. Hvertfall der jeg satt. Også likte jeg han ene som varmet opp hehehe. Han hadde humor :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm... Michael Smith ja..... mener jeg så han på en eller annen konsert, men det er 10-15 år siden, tror det var sammen med Greg X Volts, RES band, take 6, Phil Keaggy + noen fler, var i Globen i Stockholm...husker ikke hvordan Smith var, husker bare Take6 utrolige stemmer på de karene der!!! akapella !!!

Siste konsert var Robert Plant !! en vannvittig bra konsert, hvor de spilte igjennom flere Zep låter, Ramble on, Whole lotta love + +

Beste konsert........Neil Young med Booker T & the MG's i 1993på Kalvøya (fikk med meg Faith no more og Pearl Jam der åzzå)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmm. konserter jeg har vært på !! skal prøve å huske det meste!

KISS - 3 ganger (hotter than hell, Crazy nights, alive 96)

Iron Maiden - 2 ganger (somwhere on tour, seventh tour)

Alice in Chains

Black Crowes - 2 ganger

King's X - 3 ganger

AC DC

Pearl Jam

Faith no More

Neil Young

De Lillos - x antall ganger

Raga Rockers

DumDum Boys

Sterk naken og biltyvene

Jokke

3 små kinesere

Pink Floyd

Rolling Stones

Petra

RES band

Pantera

Yes

MotorPsyco

Jerusalem

Leviticus

Satriani

.....det er mange fler....skal oppdatere senere, skal bla igjennom billettbunkene.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

desverre ikke Nirvana,

Pearl Jam var helt aldeles sinnsykt, Jeff Ament rocket rundt med ståbass på et par låter, er ikke helt med på det politiske vrøvlet de proklamerer, men konserten var utrolig bra !!!

*en av de største*, men det har kanskje noe med festival feelingen man får......eller hür? hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, problemet e at eg skulle vært på mange konserter men ikkje råd/tid

I år har eg fått med meg ganske lite. En Fenrik Lane konsert (bandet til idolKurt) faktisk ganske så bra, litt nachspiel aktig musikk.

Under folkefesten i Bergen var det mye bra. Real Ones, Furia, Nathalie Nordnes, Kaizers, St Thomas, Sgt Petter.

Hmm ellers har det ikkje vært så mange konserter i år. Lite med penger. Men skal på eggstock festivalen i kveld :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært på (som er verdt å nevne, har selvfølgelig vært på mer annet skrot også, men det orker jeg ikke å nevne i den anledninga her):

-Mark Knopfler Charity gig sommeren 2002: -Sinnsyk- konsert, latterlig lite lokale med latterlig mange ivrige fans, musikalsk var det veldig bra også. Spilte gjennom alt fra tidlige Dire Straits til noen smakebiter fra RPD.

-Elton John (i RAH): Er lenge siden nå, og tror egentlig at en konsert med han i dag ville vært bedre, jeg synes det han gjør nå er musikalsk veldig mye bedre enn det for noen år siden. Uansett, bra konsert.

-Han fyren som vant siste Grand Prix :P (Altså, han norske, ikke de som vant europafinalen): Han kunne synge, det var ikke det, men det burde da være lov å spandere på seg et band..? Helt alene på scenen med et halvråttent digitalpiano og vanvittig råtten PA, vel.. tvilsom opplevelse. Det her var forresten ikke en konsert jeg dro på as such, det var bare en 'dette innom' greie, så dere trenger ikke hive meg inn på psykiatrisk med umiddelbar virkning ;)

Skulle utrolig gjerne vært på:

dIRE sTRAITS konserter, rundt da Alchemy livecden ble spilt inn (-84).

The Beatles (hvorfor ble jeg ikke født en.. tja, 35 år før..?)

Og en masse andre ting da, Queen, Pink Floyd, Woodstock -69 (duuuh!), og en haug av ting jeg ikke orker å tenke på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.