Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Vokalist søkes til Post Festum


Kossoff

Anbefalte innlegg

Hei!

Vi i Post Festum søker en vokalist som er med på å satse litt framover og utvikle musikken videre.

Vi trenger en som både kan synge mykt, flott og harmonisk og dra på med litt grov "blues" stemme når det trenges.

Vi har ofte konserter rundt om kring i Bergen og omegn. Og vi øver i eget lokale, samt Støpeskjeen og Meyermarken Bydelshus.

Musikken kan du sjekke ut her Post Festum!

Vi håper på svar!

Mvh Post Festum!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor synger ikke gitaristen lengre?

Synes han var kjempe flink, ihvertfal på konserten på fredagen... dårlig stemning da!

Var egentlig vanvittig bra spilt av alle der - likte ekstra godt gitaristen sine soloer!

Kan du synge - vil jeg anbefale dette bandet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor synger ikke gitaristen lengre?

Synes han var kjempe flink, ihvertfal på konserten på fredagen... dårlig stemning da!

Var egentlig vanvittig bra spilt av alle der - likte ekstra godt gitaristen sine soloer!

Kan du synge - vil jeg anbefale dette bandet!

Det må jeg si takk til! Det er jeg (jeg er gitarist) som synger. Men vi ønsker en vokalist som virkelig konsentrerer seg om syngingen, og den biten. Så kan jo jeg jobbe enda mer med det gitartekniske i musikken! Menmen.. Vi kommer aldri til å bytte om vi ikke er 100% sikker på at han passer og er med ol. det kan bli vanskelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må jeg si takk til! Det er jeg (jeg er gitarist) som synger. Men vi ønsker en vokalist som virkelig konsentrerer seg om syngingen, og den biten. Så kan jo jeg jobbe enda mer med det gitartekniske i musikken! Menmen.. Vi kommer aldri til å bytte om vi ikke er 100% sikker på at han passer og er med ol. det kan bli vanskelig!

Greit, men gjerne oppdater meg her på forumet om neste konsert av dere og hvis dere får vokalist ;)

Vil gjerne ha flere sanger på myspace og

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lei av å synge, Jørgen? ;)

Jeg liker å synge, men jeg liker også at ting er så bra som mulig. Jeg synger ikke optimalt, dessverre. Noen ganger skulle man ønske at man var Sean Costello. Makan til artist finner du ikke. Hvordan liker du Xotic BB'en din forresten?

Endret av Kossoff
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker å synge, men jeg liker også at ting er så bra som mulig. Jeg synger ikke optimalt, dessverre. Noen ganger skulle man ønske at man var Sean Costello. Makan til artist finner du ikke. Hvordan liker du Xotic BB'en din forresten?

Har jeg en Xotic BB?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.