Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Prisantydning noen?


ZioZ17

Anbefalte innlegg

Lurte rett og slett bare på om det er noen som har en prisantydning på en gitar jeg har stående?

Gitaren var en del av en byttehandel. Jeg har liten peiling på gitarer, så jeg håper noen kan hjelpe.

Det er en Vista Telecaster, eller? :P Er noen små skader som dere sikkert ser på bildene.

På forhånd takk!

post-7106-1252436124_thumb.jpg

post-7106-1252436291_thumb.jpg

post-7106-1252436482_thumb.jpg

post-7106-1252436620_thumb.jpg

post-7106-1252436713_thumb.jpg

post-7106-1252436865_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er en gitar det ikke finnes noe informasjon om på nettet ved et kjapt søk. Hva står det på klistremerket på platen bak på kroppen? Det er ikke mulig å lese.

Kortversjon- denne gitaren er veldig trolig verdt noen få hundre kroner. Det kan tenkes den er bedre å spille på enn det den høres ut, men ut fra slik den ser ut, så er det "dommen" min.

Edit- den reelle prisen finner du jo ut ved å legge den ut for salg. Da vet du hva du får for den. Den ser jo ut som en Tele, og det er det da kanskje noen som betaler for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På baksiden av halsen står det "music quarters, east Detroit". Han som hadde den før meg fortalte meg at gitaren var en Vista telecaster med grover stemme skruer.

Custom gitar laget i statene.

Det var broderen hans som hadde fått den laget der borte. Ifølge han skulle han visstnok ha betalt noen høvdinger for den. Who knows?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.