Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Sakura?


aslak1234

Anbefalte innlegg

Hei! I fjor sommer fikk jeg en gitar på ett fyrtårn utenfor Arendal, av merket Sakura. Broen på gitaren var løsnet, noe jeg limte da jeg kom hjem.

Men; er det noen som har peiling på slike Sakura-gitarer? Pris? Alder? Google hjelper meg ikke veldig.

Jeg tror gitaren er gammel, men den har ingen merker, og plasten på plekterbrettet er fortsatt på. Ganske "rusten" lyd i den, litt kult igrunn.

Det eneste som står på den er "Sakura" og ett serienummer.

Fikk ikke til å legge ut bilde, men om du vil se gitaren, se omtrent på midten av utstyrstråden min.

Takk :)

Endret av Aslak Gundhus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener å huske at dette var noe som ble produsert på 90-tallet?

Pris, produksjonsland og annet husker jeg desverre ikke så mye om. Noen flere som husker hvor og hvordan de har sett Sakura-gitarer før? Jeg er ganske sikker på at jeg så en del til dem mot slutten av 90-tallet, men jeg kan ta helt feil også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter utseende å bedømme, vil jeg også mene 70-80, men da må den altså ha stått i ro siden da, originalstrengene sto på da jeg fikk den.

Som sagt; helt strøken gitar. Det kan godt være riktig at den er produsert i Japan, navnet og kvaliteten tatt i betraktning :P

Tusen takk for svar :D

Edit: Skrivefeil.

Endret av Aslak Gundhus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.