Web Analytics
Jump to content

spille livin on a prayer solo på el gitar

-smash-
 Share

Recommended Posts

Hei, ny på el gitar, men har spilt akkustisk i mange år. Uansett så lurer jeg på hvordan jeg får sån lyd som bon jovi gjør når han spiller solo?

Bruker disse tabsa

Edit: vet lyden nå, men kunne ha trengt noen tips :)

Edited by -smash-

Jon Bon Jovi spiller ikke solo, han er vokalist. Richie Sambora, derimot, er gitarist. :)

Om du forteller oss hva slags utstyr du har, vil det bli lettere å hjelpe deg med å finne lyden. Men en Strat med humbucker i broposisjon og en JCM800 er jo aldri feil til sånt ;)

Edited by Aphelion

Uansett så lurer jeg på hvordan jeg får sån lyd som bon jovi gjør når han spiller solo?

Bruker disse tabsa

Hvilken del av soloen er det du snakker om, egentlig? Hvis det er i starten, spiller han overharmoniske toner, og sånn ellers er det vel bare å bruke vreng! :)

Jon Bon Jovi spiller ikke solo, han er vokalist. Richie Sambora, derimot, er gitarist. :)

Om du forteller oss hva slags utstyr du har, vil det bli lettere å hjelpe deg med å finne lyden. Men en Strat med humbucker i broposisjon og en JCM800 er jo aldri feil til sånt ;)

Skrev bon jovi fordi det er står bon jovi - livin on a prayer. Vet at han ikke er gitarist.