Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Gitaronline.net og fremtiden


Anbefalte innlegg

Hallais godtfolk!

Jeg har nå supplert opptil flere forumites med kabinetter i forskjellige størrelser og finisher. Responsen har vært bra og jeg er fornøyd med kassene jeg har laget. Alle er laget etter filosofien "å, dæven, dette vil jeg ha selv, men må uheldigvis selge det" snarere enn å kjipe ned på detaljer og kvalitet for å tjene mer penger.

Det har seg imidlertid slik at jeg til høsten kommer til å studere rettsvitenskap, som betyr at jeg må flytte fra Stavanger. Jeg vil dermed legge ned driften av gitaronline, både produksjon og videresalg. Skulle det dukke opp reklamasjoner på amper e.l. kjøpt fra meg, så vil jeg selvsagt håndtere disse, så fortvil ei.

Jeg har nå mer eller mindre ferie fra vanlig jobb frem til studiestart, og skal klare å bygge noen kasser innen den tid. Hvis noen av dere har hatt planer om å bestille en kasse eller to av meg med aldri helt har fått fingeren ut til å faktisk bestille, så vil nå være en bra tid for handling ;)

88.gif

87.gif

86.gif

Det var det for i dag, og som dere ser blir heltre stadig mer populært ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.