Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Jeff Buckley


Peri

Anbefalte innlegg

Eneste låta som jeg har hørt skikkelig på er Grace , men mye har flydd passivt inn i øra mine. Men Grace , det er en låt som bare er helt sinnsykt bra og store deler sender frysninger ned over ryggen min -- akkordene er helt sjukt digge :D akkord rekken ved det jeg vil tro er refrenget ellerno , er helt sjukt :D NYYDELIG

skal høre aktivt på mer , noen anbefalte låter?

Nilsefix

Lenke til kommentar
Del på andre sider

utrolig mann. Ble helt dratt med da jeg hørte han første gangen, for en 3-4 år siden. Lilac wine, grace og halleluhja er favorittene. Den sistnevte gjør han faktisk bedre en originalen til leonard cohen mener jeg ;)

Ellers anbefaler jeg Tom Mcrea til de som liker buckley. Han er dog ikke i nærheten av stemmen til buckley men det han presterer er utrolig bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grace er kanskje min favoritt også! Last Goodbye er også en utrolig bra låt. I Lilac Wine legger han hele sjela si, og den er vakker. Lover You Should've come over er også en jeg anbefaler, også har du selvfølgelig Halleluja da, som han gjør genialt.

Nå anbefalte jeg jo nesten hele Grace, så du kan like så godt kjøpe hele skiva hvis du ikke har den. Et must i samlinga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.