Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

George Lynch - Hva syns folket?


vwh

Anbefalte innlegg

Hva syns der om George Lynch?

Personlig så syns jeg at det jeg har hørt av han er sinnsykt tøft. Kul spillestil som skiller seg ut ved at den er...ja..TØFF! ;-) veldig aggressiv spilling uten at jeg syns det blir mindless shred.

Så dere som ikke har hørt om han, ta en titt på www.georgelynch.com 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folket bøyer seg i støvet. :D

George Lynch er en veldig god gitarist med en unik spillestil. Jeg har bare hørt det han spilte i Dokken, og jeg vet at han har hatt en suksessrik solo-karriere, så jeg har kanskje ikke det beste utganspunktet for å bedømme ham. Men utifra det jeg har hørt, så er han en veldig smakfull og spennende gitarist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det jeg fikk se der med Lynch Mob var kanskje det mest elendige jeg har vært borti. åssen kan noen like slikt? fy [sensurert], jeg blir dårlig. unik spillestil my ass.

Hæ? Er det den "River Of Love" videoen du mener? Det er jo helt vanlig 80-talls/tidlig 90-talls Metal, hva var så horribelt med den låta? Ikke akkurat det beste jeg har hørt, men låta var jo helt ordinær. :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sorry for utbruddet, det var bare så vanvittig kjip musikk. den andre videoen også, forsåvidt. hvis han er så flink til å spille, skjønner jeg ikke hvorfor han legger ut så møkk kjedelig musikk på sida si... menmen, smaken er som kransekaken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.