Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Tele-spørsmål


Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er ny her inne. Håper på mye artig lesing/diskusjon fremover :)

Har spurt litt rundt på forskjellige forum etter tips om gitarbyggere og tenkte å prøve her også;

Jeg er på jakt etter drømmetelecastern og har, i løpet av de siste månedene, testet haugevis av gitarer i oslo og trondheim-området, men har enda ikke funnet noe som føles helt riktig ut.

Jeg er i bunn og grunn ute etter noe med ´51/52 specs og Closet Classic-aging og P92 i halspos.

Noen som har erfaringer med Nash?

Har lest mye bra om disse gitarene, men har også sett mange som rakker ned på dem pga "lego"-prinsippet med USA custom/Allparts-deler osv, men det bryr meg ikke så lenge det låter og føles fett.

Endret av electronic_throat
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med Suhr Landau-modellen?

Burde kanskje ha skrevet ned hvilket musikalske landskap jeg stort sett befinner meg i;

det går mest i blues/soul/rock-type musikk; The Black Crowes, Sean Costello, Otis Rush, Derek Trucks, Zeppelin o.l...

Har rukket å teste Suhr, Tom Anderson og Tyler, og er ikke så begeistra for disse "super"-tele/strat-greiene serru.

Det er virkelig fenomenale gitarer, men jeg er ute etter mer "rufsete" mojo både lydmessig, spillemessig OG utseendemessig :)

Endret av electronic_throat
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Burde kanskje ha skrevet ned hvilket musikalske landskap jeg stort sett befinner meg i;

det går mest i blues/soul/rock-type musikk; The Black Crowes, Sean Costello, Otis Rush, Derek Trucks, Zeppelin o.l...

Har rukket å teste Suhr, Tom Anderson og Tyler, og er ikke så begeistra for disse "super"-tele/strat-greiene serru.

Det er virkelig fenomenale gitarer, men jeg er ute etter mer "rufsete" mojo både lydmessig, spillemessig OG utseendemessig :)

Skal du ha utseendemessig rufsete mojo er vel denne å foretrekke?

Sikkert billig... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.