Web Analytics
Jump to content

trenger en del,men hvilken?

Recommended Posts

fått bytta til meg en mesa forsterker,men den mangla footswitch,

har kjøpt en ny en men den funka ikke som den skulle...hehe(jeg som har kjøpt feil)

ser sånn ut

16052009873.jpg

det jeg trenger er en ny trykknapp,en som klikker ned å holder seg der til man klikker den opp igjen,den som står på den jeg har kjøpt spretter opp igjen med en gang,så jeg får kortslutta og fjerna kortslutninga som jeg har forstått det

er ikke ekspert på elektronikk men skal vel klare å lodde den selv

lurer på hva den bryteren heter og hvor jeg får bestilt den og om det er mulig?(for alt jeg vet) hehe

takk på forhånd for svar:)

• 3 weeks later...

Om du går inn på web-sida til Mesa, så finner du antagelig en OM til din amp som nedlastbar pdf-fil, og der står det høyst sansynlig hvilken pedal du trenger til ampen. B)

Edited by Tommern

Jeg tror faktisk jeg har en orginal Mesa footswitch liggende ett eller annet sted. Kan rote litt rundt og se om jeg finner den.

Du skal vel bare ha en vanlig switch? Regner med at den er for å bytte kanal? Skru opp boksen, og se hvor mange "loddeører" det er på switchen.

Enten er det vanlig switch, eller så er det momentary. Momentary brukes til f. eks tap tempo, der switchen kun er aktivert når du holder den nede med foten.