Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Gibson Les Paul Special Faded


Knopfler-fan

Anbefalte innlegg

Gibson Les Paul Special Faded er på tilbud på sound1 til 8790,- (veil. 11700,-)

Et ganske rimelig alternativ i forhold til en Standard får en si!

Spørsmålet er: Får en skikkelig Gibson i denne gitaren? Hvordan er den i forhold til en epiphone f eks? Er det mye gitar for pengene, eller er det en billig-gitar som blir mye dyrere fordi den har Gibson stempla i toppen av halsen...?

Den (brune) så hvertfall litt fet ut ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gitaren er helt grei å spille på... Du får reise til en butikk og teste selv..

Den mangler litt av det karakteristiske ved en les paul, nemlig buet topp og innlayene i gripebrettet..

Men det er en pen gitar. noen vil vel si at konseptet "ferdig utslitt gitar" er litt harry, jeg er vel Kanskje en av dem...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gitaren er helt grei å spille på... Du får reise til en butikk og teste selv..

Den mangler litt av det karakteristiske ved en les paul' date=' nemlig buet topp og innlayene i gripebrettet..

Men det er en pen gitar. noen vil vel si at konseptet "ferdig utslitt gitar" er litt harry, jeg er vel Kanskje en av dem...[/quote']

ok... er egentlig litt enig med deg... En ny gitar skal være ny! Men den var jo egentlig litt stilig da... Hadde de bare droppa alle merkene ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker Gibson SG SPecial Faded Brown veeldig godt! Fine fjøla!

Den er ikke jukseslitt i det hele tatt, bare en trivelig enkel seetrough brunfarge! Har tenkt å bestille en sånn og en Crate V-3112 eller V-1512 fra www.music123.com!

Flying V faded er også lite "slitt"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte å si det... Les Paul Special Faded Brown er OGSÅ uten slitemerker... Og uten de bedritne halvmånene i gripebrettet som det er på noen fade SGer og Flying Ver. Karene på Gibbo er geniale, men av og til må de ta seg en pause fra all røykinga med kara hos Electro Harmonix!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var å spillte på denne gitaren på en butikk i Oslo i dag - syntes den låt adtskillig bedre enn den Epi som jeg prøvde, men stor prisforskjell på de så jeg ble i tvil om det var verd det. Men den prisen på 8-tallet som nevnes her gjør forskjellen mindre og kanskje det gjør utslaget for undertegnede :) For meg som hjemme bruker spiller ikke disse merkene noen rolle, men jeg er forsåvidt enig at det så "teit"ut og at jeg trodde først dette var en brukt gitar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.