Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

JemFest Norge


_MASTER_

Anbefalte innlegg

Det krever et ganske stort apparat, hvis målet er å lage en norsk variant av det som skjer i USA, UK, Tyskland eller nå snart Australia. Et lite Jemtreff hadde vært mulig, men ikke noe så stort som en Jemfest (tar utgangspunkt i originalens standard). Finnes vel knapt en eneste aktuell artist i Norge som spiller på Jem... ;)

Men hadde selvfølgelig tatt turen, hvis opplegget hadde fristet. Kanskje vi i første omgang skal ta turen til en av de andre Jemfestene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen aktuell artister som spiler på JEM sier du?

Jeg har jo JEM jeg..det vet du da :-P

Men fra spøk til revolver..

Jeg syns vel kanskje et GitarNorge treff hadde vært litt morsommere i første omgang. HVa tror dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig, hadde vært drittkult, problemet er at vi er spredt til alle landets kanter. Oslo ville jo blit naturlig, tiger staden, men allikavel, hvor mange av osss bor der lissom. Det er jo det som er problemet.

Får vi med oss fler, krydrer Biaxident og jeg showet med litt Toto, så vi slipper all Jemminga... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp. Forslag: Alle samler seg på Toto-konserten i Larvik:D

Gleder meg så sinnsykt, dra nedover med en hele bandet pluss en stor vennegjeng. Skal definitivt befinne oss helt foran under hele konserten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.