Web Analytics
Jump to content

Trommis søker etablert band!

Franknr
 Share

Recommended Posts

Trommis 22 år nylig flyttet til Oslo. Jeg er ute etter et godt etablert band her i byen. Jeg er allerede involvert i et par prosjekter, men er også ute etter et band som allerede har en del gigs og er et godt stykke på veien, jeg vil spille mye!

Jeg satser stort på musikk, og håper en dag å kunne leve av å dunke trommer og jobbe med musikk dagen lang! Derfor er det også viktig at dere vil det samme.

I hovedsak metal og progmetal sjangeren, men er åpen for annet også!

Sjekk meg ut på www.myspace.com/franknr

Dersom det ser interresant ut, og dere tror jeg vil passe inn, ta kontakt med meg!

TLF: 99358724

Mail: Franknr_30@hotmail.com

• 2 weeks later...
Trommis 22 år nylig flyttet til Oslo. Jeg er ute etter et godt etablert band her i byen. Jeg er allerede involvert i et par prosjekter, men er også ute etter et band som allerede har en del gigs og er et godt stykke på veien, jeg vil spille mye!

Jeg satser stort på musikk, og håper en dag å kunne leve av å dunke trommer og jobbe med musikk dagen lang! Derfor er det også viktig at dere vil det samme.

I hovedsak metal og progmetal sjangeren, men er åpen for annet også!

Sjekk meg ut på www.myspace.com/franknr

Dersom det ser interresant ut, og dere tror jeg vil passe inn, ta kontakt med meg!

TLF: 99358724

Mail: Franknr_30@hotmail.com

Du må snu!!!!..... Du har flyttet til feil by!!! Jeg bor i Bergen!!!........ :-)

Lykke til!