Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Pickuper støyer, uvanlig feedback. Hva gjør jeg?


Konnis

Anbefalte innlegg

Aphelion:

De fleste shipper til Norge bare du spør og har bra nok Feedback.

Kjøp brukt hvis du ikke få tilslag av en store..

Jeg kjøpte noen EMG humbuckere (som fortsatt bare ligger her og slenger..) på ebay for ikke lenge siden, bare sendte en mail og fikk lov å kjøpe :)

Endret av Debris
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har akkuratt det samme problemet med min les paul og en GW superstrat....

Les paulen er det ikke så lenge siden jeg kjøpte, men superstraten har jeg hatt en stund...

Før hadde jeg en Mesa boogie F-100 combo, som jeg kjørte på med både overdrive og distortion i søkk og kav, og superstratten virka fint (LP'n fikk jeg aldri testa på den)

Ingen hyling :-)

Så gikk jeg over til rack (Triaxis, 2:90 ), og da jeg spillte clean eller lett overdrive funka begge gitarene, men da jeg la på litt mer vreng ( ikke overnaturlig mye) da hylte det og skreik som bare pokker, gitarene ble ubrukelige!

Les paulen er fra 72', så jeg tenkte at alderen spillte inn, her hylte begge miccene like mye.

Så prøvde jeg superstratten, og den funka fint på humbucker i hals, og single coil i midtposisjon, mens brohumbuckeren var det ikke tale om å få til å virke uten å hyle...

Så voksa jeg miccene på LP'n, og det funka som fjell! :)

Så jeg tenkte å gjøre det med den andre også!

Så prøv det du!

Jeg er vel med i klubben mot aktive pickups så ;)

Men noen som vet akkurat hva som gjør dette....? Hvis jeg står 6 - 7 meter borte fra ampen, vendt vekk fra den, da er det ikke så galt.

Men så snart jeg snur meg mot ampen, så hyler det noe vannvittig....!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.