Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Ny amp...2000-3000kr


Anbefalte innlegg

Hei skal kjøpe meg ny forsterker men har ikke så mye

peiling på det med forsterkere...

-Burde ha en fin varm clean lyd men burde takle litt vreng også...

-2000-3000 kr

-Spiller rock og litt blues

Har sett litt på en vox ad30vt.

Noen som har prøvd den som kan si meg litt om hvordan den er?

Takker for svar:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min första tanke är att Blackhearts Little giant kanske skulle vara nÃ¥got för dig? Rör, bra cleant ljud, fin att se pÃ¥ och den funkar väldigt bra tillsammans med pedaler.

Mathias

Ps. Jag har Blackheart Little Giant-kabinettet till salg men det är INTE därför jag kommer med förslaget. . bara för att ha det på det klara :) .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blackhearten er kul, epi valve jr. er også vanvittig mye godlyd for lite penger.

Skal den kun brukes hjemme som øvingsamp, hadde jeg nok havnet på en valvetronics modell.

Veldig imponert over lyden i de, mye bedre enn cubene etter min mening.

Mye forskjellige amper og effekter i en, så du slipper å styre med pedaler hjemme.

Har en AD60VT, som er en litt annen type, (dukker opp på bruktmarkedet av og til), har mulighet for lagring av mange flere presets og switch for forskjellige wattstyrker. Funker fint til gigging hvis det skulle bli aktuelt senere også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til soverommet er jo vox sine modellingamper supert, de låter jo faktisk kult(i forhold til den Spider søpla til Line6 iallefall).

Annet enn det er jo Orange Tiny terror et alternativ, du får nok toppen brukt til rundt 2-3k, men så var det kabinett da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.