Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Eggstock i Bergen


Troll

Anbefalte innlegg

Gjest Thunder Fingers

Det er jo selvfølglig et ordspill pÃ¥ Woodstock, Eggstock er drevet og arrangert av AKKS Bergen som: "er en idealistisk musikkorganisasjon som arbeider for Ã¥ rekruttere, motivere og synliggjøre jenter i alle ledd av musikkbransjen". Derav "Eggstock festivalen".

Nå skal det si at etter som jeg er et produkt av AKKS Bergens bass og samspillkurs selv, så er det (eller var) en hoveddel av gutter som var med på kursene, dog mitt første skikkelig band som kom ut av dette var meg og 4 jenter :lol:

Har spilt der, kom videre til finale dagen, bare for å se oss bli slått av 2 band som var blink kopier og 1 som var uorginal sommerpop... den er litt bitter :P Hadde nok kommet ned og hørt om jeg hadde bodd i bergen fremdeles, men lykke til om du skal spille der, Hils Ane og Linnea fra Martin...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thunder Fingers

Grattis! Får bare satse pÃ¥ at det er rette Ane og linnea du finner :lol: Vet at Ane nok er der, men er ikke sikker pÃ¥ om Linnea er i styret lenger..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thunder Fingers

Bare så det er sagt, jeg var en stor forkjemper for at "Beste bassist" skulle startes opp, og den kom Ã¥ret etter at jeg spilte min siste eggstock festival.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thunder Fingers

Vet ikke om det var min feil, men var vertfall venn med en i ledelsen på det tidspunktet og maste om at det manglet til hun hele tiden :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.