Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Syndromet


Anbefalte innlegg

Hei.

Tenkte jeg skulle presentere meg litt, jeg. Jeg er en 26 år gammel mann fra Larvik, og har spilt gitar i 15 år. Har lite banderfaring, men har spilt i en del småprosjekter. Er ikke så veldig opptatt av å ha det dyreste utstyret, men liker å finne billige skatter og tweake det til det er som jeg ønsker. Er også veldig glad i å lage ting sjøl, og spiller på en hjemmelaget røramp og noen og tretti hjemmelagede pedaler. De av dere som måtte henge på ssguitar.com eller diystompboxes.com kjenner meg kanskje igjen derfra.

Jeg jobber innen NDT-yrket, det vil si kvalitetskontroll av sveis og vedlikeholdskontroll for industrien. I tillegg til dette prøver jeg å stable et lite gitarpedal-selskap på beina for øyeblikket.

Har snuska mye her på forumet, og fant ut at det var på tide å regidtrert seg. Finfint forum med mye nyttig informasjon. Tror jeg kan få veldig bruk for musikkteoribiten her inne, og håper jeg kan bidra med noe også.

Ha en god dag.

Marius

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spilt i noen band jeg vet om i Larvik eller?

Har egentlig spilt veldig lite i band. Har bodd borte fra larvik i 6 år, og flytte tilbake for et par Ã¥r siden. Har to unger og kjærring og jobb, sÃ¥ det blir litt vanskelig Ã¥ finne tid til sÃ¥nne morsomme ting innimellom.... :P

Eneste bandet jeg har spilt skikkelig i er vel Spirit, men det er vel snart 10 år siden. Hadde turne rundt på ungdomsklubber i byen oge egen fanklubb. Skikkelig stas.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker faktisk det bandet tror jeg he he. Selv spilte jeg i Soulscarred og Bugs B gone fra den tida. Alle de andre i gutta i Bugs var jo også fra Stavern.

Soulscarred, ja. De husker jeg godt. Var du som hadde den funky swirl-jemen? Husker jeg sikla litt på den. Mener å huske at vi spilte med dere ved et par anledninger?!? Bugs B Gone varmet vel opp for Machine Head, gjorde de ikke?

Var bra band begge to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.