Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Ønsker å spille med deg! [Kristiansand]


Gjest Thunder Fingers

Anbefalte innlegg

Gjest Thunder Fingers

Bassist på 22år søker jevnaldrende, dyktige og dedikerte musikere i Kristiansandsområdet.

Jeg spiller allerede i et metal band så jeg ønsker ikke flere band i denne sjangeren, men er ute etter ett band som er i sjangerene Rock/Funk/Prog Rock og/eller Blues. Jeg er sterkt inspirert av Rush, The Who, Thin Lizzy, Iron Maiden og den type band, og har og et ønske om å muligens kunne covre noen sanger av disse bandene, men ha hovedfokus på egne greier. Jeg ønsker at bandet skal kunne leke seg med musikken og ikke være alt for oppsatt på at det skal spilles perfekt og prikklikt hver eneste gang, ikke ulikt det som var The Whos filosofi, rom for leking med sanger både på øving live.

Jeg har også etter all sannsynlighet øvingslokale.

Noen innspillinger som jeg har gjort med ett av mine tidligere band finnes her:

http://www11.nrk.no/urort/Artist/TheGetaways/default.aspx

Jeg kan spille mye rart, og er i grunn med på det meste musikalsk sett. Jeg er en habil bassist og min personlige spillestil ligger nok veldig mye i rettningen John Entwistle og Geddy Lee, men jeg klarer og å se ann sangen, så jeg kjører ikke på uansett. (Noe som kan høres på The Getaways sangene)

Send en PM eller mail (thunder.fingers at hotmail.com) om det skulle være interresant!

Endret av Thunder Fingers
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
22 år gammel bassist ønsker fortrinnsvis et band innen Hard Rock/Prog Rock/Heavy Metal sjangeren, men kan og være med på mange andre stilarter. Har spilt bass i ca 6 år, og har en ganske allsidig spillestil, selv om jeg er mest inspirert av bassister som Geddy Lee (Rush) og John Entwistle (The Who). Ønsker helst et band som også er i begynnelsen av 20årene. Spiller allerede i et Melodisk Death/Thrash band, men ønsker også et band i en annen sjanger.

Hva med å flytte til Bergen og spille med oss i Adrenaline Will Trigger?

Vi er fra 20-24 år gamle, og vi spiller Alternativ rock/Punk/Metall.

Myspace: http://www.myspace.com/adrenalinewilltrigger

Hehe... Tenk på det. Vi har nettopp spilt inn en EP, og den kommer opp på myspace'en så snart vi får den ferdig mixet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.