Gå til innhold
Tim Emerson

Import av gitar

Anbefalte innlegg

Noen som har noen utenlandske butikker å anbefale?

Ideet sett fra europa, siden leveringstiden kan bli en tanke lengre fra land som er andre siden av jorden. (det er mulig jeg tar feil her, så rett meg hvis det ikke stemmer)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vel, min erfaring er at det tar lenger tid å få varer fra Thomann og et annet Tysk firma vi ikke sier navnet på enn det tar å få gitar fra USA eller Japan. Riktignok er der 4-500,- å spare i frakt fra Tyskland....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Er navnet-vi-ikke-sier-men-som-rimer-på-usic-tore trege?

Det finnes dyrearter der som ikke lever like lenge som dette firmaet bruker på å levere enkelte varer.

Og det finnes mennesker som meg som ikke orker gå gjennom en ny reklamasjonsak med dem... :angry:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Svarte, jeg skulle akkurat til å bestille litt småsaker fra dem. Takk for advarselen!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke vits å importere, jeg har en Ibanez RG2077XL til salgs med den fantastiske Lundgren pickupen til over 2000 kroner i stol posisjon... Jeg har en annonse her og pÃ¥ finn.no eller du kan ta kontakt om du vil vite mer :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Ikke vits å importere, jeg har en Ibanez RG2077XL til salgs med den fantastiske Lundgren pickupen til over 2000 kroner i stol posisjon... Jeg har en annonse her og pÃ¥ finn.no eller du kan ta kontakt om du vil vite mer :)

Hvor mye har du tenkt å selge den for?:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.