Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Silver Jubilee 25/50 - Kab 2x12


300bpm

Anbefalte innlegg

Kommer mest an på hvilke elementer som står i, er det V30 eller G12-70/75?

Har ingen anelse. ser.nr: 2556a, vinklet og lukket bak så jeg har ikke kikket inn. Hvordan skal jeg finne ut det og hva har det og si for prisen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2556A har G12-70 eller G12-75-elementer, ikke de aller mest ettertraktede, men ganske grei lyd og de spiller høyt. Modellen med Vintage 30 (2556AV) er noe dyrere.

Pris? Vel, de "vanlige" Marshall 2x12-kassene (1922/1936) med samme elementer går for 2000-2500kr brukt, Silver Jubilee-serien kan du nok få mer for. Du skal ikke se bort fra at jeg kan være interessert... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2556A har G12-70 eller G12-75-elementer, ikke de aller mest ettertraktede, men ganske grei lyd og de spiller høyt. Modellen med Vintage 30 (2556AV) er noe dyrere.

Pris? Vel, de "vanlige" Marshall 2x12-kassene (1922/1936) med samme elementer går for 2000-2500kr brukt, Silver Jubilee-serien kan du nok få mer for. Du skal ikke se bort fra at jeg kan være interessert... :)

Takk for hjelp! Veldig nyttig informasjon. Prøvd å google og alt, men det er visst på forum de flinkeste gutta sitter.. Du får ta kontakt om du er interessert, men legger sikkert ut en annonse på musikkweb snart og ser om det er noe napp på 3000 lappen ca.

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.