Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Metallica konserten


Kramer

Anbefalte innlegg

Skulle gjerne vært der, er ikke spesielt fan av Metallica (nå tenker jeg på ekte fan, som er på mange konserter, har alle platene, og t-skjorter osv), men liker musikken deres, og kunne gjerne tenkt meg og dra på en konsert en gang.

Jeg har bare en eller to plater av de, og har sett noen DVD'er fra forskjellige konserter, og snart får jeg se live Sh*t, har hørt at den DVD'en er meget bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emperoar

Live shit er også en bra VHS. Konserten var konge! Beste jeg har vært på. Men, altså.."METALLICA KONSERTEN"? Ord delings kongen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle gjerne vært der, er ikke spesielt fan av Metallica (nå tenker jeg på ekte fan, som er på mange konserter, har alle platene, og t-skjorter osv), men liker musikken deres, og kunne gjerne tenkt meg og dra på en konsert en gang.

Jeg har bare en eller to plater av de, og har sett noen DVD'er fra forskjellige konserter, og snart får jeg se live Sh*t, har hørt at den DVD'en er meget bra!

du må kjøpe cunning stunts dvden. den er bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke jeg. Live Shit har de kuleste versjonene. Cunnig Stunts er til tider nesten pinlig å se på... Hetfield prøver desperat å fyre opp publikum skikkelig, og den "ødeleggelsen" av scenen er teit.

Høydepunktene er når livvakta til Hammett mokker en kar i bakken, og Hammetts gjennomsiktige telecaster... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i cunning stunts driter de i hele soloen i master of puppets. det ødelegger jo dvden totalt. skikkelig skuffa. jeg liker metallica, men jeg synes james har så irriterende stemme, han sier "ah" og "oh" hele tiden nå. de har jo fremdeles mye bra låter, skulle gjerne vært på konserten i oslo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.