Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Flying V!


Olaff

Anbefalte innlegg

  • Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det ser ikke ut som det sitter gummi under her... Kanskje de har tatt det av for at det skal se kult ut på bildet?

Hvordan har du fått røntgensyn?

Det vil jeg også ha...siden du kan se at det ikke er gummi på baksiden av gitaren tenker jeg på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Undersiden er under gitaren, det er vel ikke bak? Hvis du går på Music123 så ser du at det ikke er gummi der. Jeg bare valgte denne gitaren fordi den het Flying V, og en annen som man så helt klart ut at det ikke var gummi på het Vfactor. Det er jo det samme tror jeg, men i tilfelle jeg tok feil..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser ikke ut som det sitter gummi under her... Kanskje de har tatt det av for at det skal se kult ut på bildet?

Hvordan har du fått røntgensyn?

Det vil jeg også ha...siden du kan se at det ikke er gummi på baksiden av gitaren tenker jeg på...

Gummien sitter vel under vingen, ikke bak? Hvem sitter med gitaren med pickupene oppover??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

V-gitarer er ikke behagelige å sitte med. Heller ikke særlig behagelig å stå med, på grunn av at de (i hvert fall de jeg har prøvd) er ubalanserte slik at halsen detter nedover. Du må holde gitaren oppe med venstrehånda mens du spiller. Sikkert bare en vanesak, men jeg synes det er ubehagelig og irriterende nok til at jeg styrer unna. Explorere har også dette problemet til en viss grad, men ikke fullt så mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, litt uvant i begynnelsen.. Er bare å kjøre den mella bena! hehe

Men man får jo også tak i en sånn "krok" man kan feste på den nederste "vingen" slik at gitaren hviler helt normalt på høyre ben..

bare å kjøre den mella bena=klassisk hehe.. rett så rett, da er det ingen prob. Sitter slik med JEM'n til tider..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som mange andre sier, så er det ikke noe problem å sitte med en V-gitar hvis man sitter "klassisk". Dette tvinger deg også til å ha tommelen på baksiden av halsen (og ikke på oversiden), noe som gir deg større rekkevidde med fingerene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.